Arra ösztönözzük a múzeumokat, hogy vendégtárlatokat szervezzenek, és vásároljanak új műkincseket.
2, Színházak
A színházak támogatása mindíg is egy vitatott téma volt, miért támogatunk olyat amiből nincsen bevétele az országnak? Ezt felejcsük is el gyorsan! Mi nem olyan módon kívánjuk támogatni a színházakat, hogy csupán pénzt adunk neki, hanem megmondjuk mire lehet felhasználni, mégpedig, mi arra adjuk majd a pénzt, hogy vendégszereplésekre járjanak, cseréljenek darabokat, és hívjanak vendég színészeket, indítsanak szinitanodákat, és fordítsanak le minél több új darabot.
3, Irodalom
Az olvasás nagyon fontos a mai világban, hiszen a legtöbb tudásunk hiába az internet, még mindíg a könyvekben van, így ezt kell támogatni, így is teszünk, az ismeretterjesztő, tankönyvek, tudományos könyvek, lexikonok, árát rendeletben kívánjuk szabályozni, és a tanulók számára féláron kívánjuk értékesíteni.
4, Rádiós és Televizió
A Rádió és Televizió adók műsorstruktúrájának módosítására szintén rendelettel kívánunk hatni a Rádiózásról és televíziózásról szóló törvény módosításával több ismeretterjesztő, kultúrális, és tanulást elősegítő műsort fogunk bevezettetni a médiumokkal.
V. Fejezet
Tudomány, Kutatás Fejlesztés
1, Kutatóközpontot kívánunk létrehozni Narniában, amely a Madén Tudományos Akadémiával összefogva fejlesztéseket vinne véghez. Az Antigoni Egyetemen tudományos tanszéket kívánunk létrehozni, amely szintén a tudományos munkát segíti.
Ez a BVSZ programja ez a haladás programja, pókhálózzunk le Antigónba, és merjünk álmodni, merjünk nagyot álmodni, és merjünk tenni, nagyot tenni azért, hogy régiónk fejlődjön!
1, A tömegközlekedés teljes átalakítása a régióban
Mind a vasúti, közúti és vizi közlekedést átalakítjuk.
A, Vasút
A régióban három vasútvonal húzódik. Az egyik Antigon és Makár között, a másik Dabukka és Antigon között, a harmadik pedig Antigon és (Gavela)-(Natari) között. A Dabukka-Antigon és Antigon-(Gavela)-(Natari) vasútvonalakon nem tervezünk nagyban változtatni, hiszen ezeken a vasútvonalakon távolsági vonatok közlekednek amelyek 30 percenként járnak. Azomban a Makár-Antigon vasútvonal csúfos álapotba került az utóbbi időben a vonatforgalom nincsen kihasználva, mert a vonal jelenleg tele van sebességkorlátozásokkal szinte végig 80 km/h a sebességkorlátozás, pedig a vonal eredeti sebessége 230 km/h, ezt kívánjuk visszaállítani és bevezetni a 30 percenkénti közlekedést valamint a távolsági vonatokra való áttszállás biztosítását.
B, Közút
A Közúti közlekedésben tervezzük a legnagyobb átalakítást hiszen a kerületek átalakulásával a tömegközlekedés rendszerét is átkívánjuk alakítani mégpedig olyan módon, hogy a kisetelepülésekből, vagyis a járás településeiről a járási központokba minimum napi 8 pár autóbusz közlekedjen, ezen 8 pár autóbusz időbeli elrendezését a polgármesterekkel való egyeztetés után állítja össze az illetékes volán társaság. Továbbá a járási központokból napi minimum 18 autóbusz közlekedik majd a régió központjába Antigónba, valamint napi 4-6 pár buszjárat a szomszédos régióközpontokba amennyiben ezt a járás települései és központja igényli.
C, Vizi közlekedés
Jelenleg a vizi közlekedés nagyon silány az Azúr szigetek irányába ezért arra törekszünk, hogy Antigonból napi legalább 10 pár hajó közlekedjen Azúr szigetekre a jelenlegi napi 4 helyett.
Természetesen mindháron közlekedési formát összehangoljuk egymásal, hogy aki áttkíván szállni az egyik közlekedési formáról a másikra az gond és hosszas várakozás nélkül is megtehesse.
III. Fejezet
Jelentős beruházások
1, Városi tömegközlekedés
Antigon városba a 4 esztendő alatt 50km villamosvonalat kívánunk felújjítani valamint 20 db új villamost kívánunk beszerezni az IKARUS gyártól.
2, Városi közvilágítás
Fejleszteni kívánjuk a városi közvilágítást 2 ütembe minden eddígi izzót lecserélünk a szuperenergiatakarékos ledekre amelyek nem bántják a szemet sőt nagyobb fényt biztosítanak és az élettartamuk is hossk hosszabb a jelenlegi energiatakarékos világítótesteknél.
3, Városi Mentési Központ támogatása
További kettő mentőautót egy rohamkocsit és egy csecsemőmentő autót kívánunk beszerezni.
4, Parkosítás
További ligeteket, parkokat kívánunk létrehozni, kialakítani, valamint Antigon mellett egy halastavat és egy üdülőfalut kívánunk kialakítani, ahol falusi embereknek kívánunk munkát biztosítani, ahol a városiak kikapcsolódhatnak megszabadulhatnak a stresztől, és nyugodtan kipihenten térhetnek vissza a városba.
5, Internet a levegőből
Az egész városra kívánjuk kiterjeszteni a vezetéknélküli internetszolgáltatást amely természetesen díjmentes ahogy 2043 óta mindenféle internetszolgáltatás igyenes.
Jelenleg az Antigon régióban számtalan intézmény működik, ám ezen intézmények nem megfelelően kommunikálnak egymással, ezért ezt a hibát kikell küszöbölni, ezen intézkedés keretében a következő intézmények összevonásra kerülnének, hosz így a kiadásokat 80 millió takáról 72 millió takára kurtítsuk.
Regionális Földhivatal
Regionális Munkaügyi Központ
Regionális Közlekedésszervezési Iroda
Regionális Fejlesztési Tanács
Regionális Államigazgatási Hivatal
Regionális Fogyasztóvédelmi Főfelügyelőség
Regionális Vízügyi igazgatóság
Regionális Adóhivatal
Regionális Bányászati és Mélyépítésügyi Hivatal
Regionális Statisztikai Hivatal
Regionális Közoktatási Hivatal
Regionális Távközlési, Informatikai és Postaügyi Hivatal
Regionális Környezetvédelmi Hatóság
Ezen Hivatalokat mostantól Regionális Közügyi Hivatalnak fogják hívni, Antigon városban a Gazdasági negyedben kap helyet, egy 8 emeletes irodaépületben, így az ügyfelek egyhelyen intézhetik ügyeiket.
2, Egészségügyi intézmények
Régiónkban csupán egyetlen nagy kórház működik, a Szent Ágnes Régiós kórház, ahol a régióból érkezett összes beteget eltudják látni. Ám ez a kórházkapacitás nem elég a régiónk számára, így a kisebb városokban is létre kell hozni egyfajta mini kórházat, természetesen, nem külön intézményként, hanem a Mentési Közpntokon belül. Így létre kívánjuk hozni a következő intézményeket.
Makár: Szent Rókus Mentési Központ
Osztályok: Baleseti sebészet
Szülészet és Nőgyógyászat
Gyermekgyógyászat
Szemészet
Bőrgyógyászat
Fül, orr, gégészet
Intenzív osztály
Narnia: Semmelweis Ignác Mentési Központ
Osztályok: Baleseti sebészet
Szülészet és Nőgyógyászat
Gyermekgyógyászat
Intenzív osztály
Golden: Alexander Fleming Mentési Központ
Osztályok: Baleseti sebészet
Szülészet és Nőgyógyászat
Fül, orr, gégészet
Bőrgyógyászat
Neurológia
Szemészet
Intenzív osztály
3, Kerületi szerveződés átalakítása
Átalakítjuk a jelenlegi kerületi szerveződést a régióban, a kerületek helyett járások alakulnak, a jelenlegi négy kerületnek csak a neve változna ésaz intézményrendszere. A járások központjaiba egy-egy kihelyezett ügyintézési helyet biztosítanánk, hogy ne kelljen Antigonba utazni annak aki ügyet szeretne intézni. Továbbá járási bíróságokat hoznánk létre, a polgári peres eljárások lefojtatására, hogy a központi bíróságokat ne terheljük ezekkel az ügyekkel. A járások központjaiba a tömegközlekedés centrális módon oldanánk meg, vagyis minden településről napi legalább 8 busz közlekedne a járási központba és onnan vissza a településre. Továbbá a járási központok mintegy kultúrális központként is funkcionálnának a helyi szokások és hagyományok ápolására, és népszerüsítésére, járási összejöveteleket szerveznénk.
A Kommunista Párt is a BVSZ-ben indul. Az összetételt és az indulásokat még nem tudom, de ha megtudom, azonnal felvezetem ide, mint hivatásos statisztikus.