Témaindító hozzászólás
|
2008.09.17. 22:32 - |
Golden TV a Nemzet televíziója |
[376-357] [356-337] [336-317] [316-297] [296-277] [276-257] [256-237] [236-217] [216-197] [196-177] [176-157] [156-137] [136-117] [116-97] [96-77] [76-57] [56-37] [36-17] [16-1]
Kapocsoljuk a Rózsa Hotelt(Nehama Szállót), ahol a KDSZ szövetség Fehérliliom Ünnepsége zajlik!
|
Szabad egyházak - távolságtartó politika13
A hit szent, a vélemény szabad. Megengedhetetlen az a magatartás, amely a politikát a hit, míg a hitet a politika dolgává teszi. A politikának távoznia kell az egyházak környékéről. Egyetlen párt sem zsarolhat meg papokat, nem vezényelhet egyházi iskolában tanuló diákokat politikai tüntetésre, és nem folytathat otromba reklámkampányt az egyházak ellen, saját népszerűsége érdekében. Az új konzervativizmus új alapokra helyezi állam és egyház kapcsolatát. Az egyházaknak feladata van a mindennapokban, ha például oktatásról, gyógyításról van szó, amelyet az állammal közösen kell ellátnia. Az egyházaknak hatalmas felelőssége van, ha az egyén hitéről van szó, az államnak ebbe nem lehet beleszólása, a politika feladata pedig a tisztes távolságtartás.
Tiszta politikát, tiszta közéletet
A politika tartsa magát távol minden titkos pártadománytól. A politika, az állampolgárok képviselete nem maradhat láthatatlan érdekcsoportok mellékes tevékenysége. Gazdaság és politika között egészséges és nyilvános kapcsolatra, együttműködésre van szükség. Átlátható, nyilvános pártfinanszírozás kell ahhoz, hogy a közélet bepiszkolódott ablakán végre keresztülláthassunk. Ha látjuk, hogy honnan, milyen célra és mennyi pénz érkezik a politikába, akkor tudjuk: akik minket képviselnek nekünk felelősek, nem pedig a titkos adományozóknak. A demokrácia költségeit az állampolgár akkor fizeti meg, ha azért cserébe pontos elszámolást és a korrupció kíméletlen felszámolását kapja. Meg kell erősíteni minden olyan szervezetet, amely a korrupció ellen küzd, de új eszközökre is szükség van. Ehhez elszántságra és bátorságra van szükség. Új politika csak akkor jöhet létre, ha az új konzervativizmus kiáll az átláthatóság mellett, és elutasítja a parkolók, kaszinók, rejtett tárgyalótermek törvénytelen alkuit.
|
Megígértük, betartottuk, új konzervativizmust építünk!
Tisztelt Választó!
Az új konzervativizmusnak nagy feladata van: életre kell keltenie a szabadság és rend értékeit, hitet kell tennie az elkötelezett józanság mellett. Az új konzervativizmus vállalja értékeit, hitét, és vállalja azokat, akik bíznak politikájának mértéktartásában. Eljött az ideje a tisztázásnak: a konzervativizmusség többé nem lehet egyszerű címke, ami letakarható, ha a szükség megkívánja. Az új konzervatív értékek választása és következetes képviselete. Csak biztos alapról utasíthatjuk el a pillanatnyi népszerűséget kereső populizmust, hogy a józan politikát válasszuk. Hitelt csak az adhat egy pártnak, ha ugyanazt mondja egy választás után, mint amit előtte is mondott. A KDSZ ezt teszi!
Kérem, fogadják szeretettel az új konzervativizmust.
Barátsággal: Ignácz Anna
Szavahihetőség
Kétfajta politikus van: olyan, akinek nincsenek gátlásai és olyan, aki még akkor is belepirul, ha nem lehet őszinte. Kétfajta választó van: aki szereti az álmokat és ezért gátlástalanul ígérnek neki és az, aki még az arcpirulást sem viseli a politikusokon. Ez utóbbi a felelős szavazó, aki őszinte beszédet vár el, nem viseli el, ha gyermeknek nézik, azaz felnőtt politikát akar. Ők azok, akiknek a KDSZ politizálni akar. Mert a KDSZ a felelős értelmiség, családok, fiatalok felelős pártja.
Megbízható, hosszútávon gondolkodó, számonkérhető és felelős politikára van szükség. Nem csak szavakban bátor kormányzásra és felelős ellenzékre.
Határozottság
A populista politika gyáva. Amennyire nagy a szája, olyan kicsi az ereje. Medvehangot hallat és tacskóformája van. Kishitű, állandó megerősítésekre szorul. Aláírásokat gyűjt és petíciókat készít, népszavazásokra buzdít és közvéleményt kutat akkor is, amikor inkább a saját feladatát kellene ellátnia választott politikusként. A populista politikus nem mer dönteni. Mert a döntés felelősséget jelent és érdekeket sért. A populisták állandóan az „emberek” nevében politizálnak, de semmi jót nem tesznek a nemzetnek. Új, döntésképes politikára van szükség. Vannak, akik szerint csak a múltban élünk. Ők nem tudják hová menjünk, vagy ha tudják, nem mondják meg. Van, akik szerint csak a jövőért élünk. Ők nem tudják, mire építhetünk. Új, a hagyományokat figyelembe vevő, de változtatni mindig képes politikára van szükség.
Emberi öntudat
Az öntudatos ember oldalán állunk. Csak az öntudatos, magáról és környezetéről gondoskodni kívánó ember változtathatja meg az államot - teheti jobbá és hatékonyabbá. A populista pártok fordítva gondolkodnak. Az államon keresztül szeretnék megváltoztatni a polgáraikat: jólétet ígérnek nekik, de csak magas adókat teremtenek számukra. Az ember követel, számon kér és teljesít. Ezzel pedig mintát ad az államnak. A KDSZ a szorgos és komoly ember, a család pártja. Nem tűri a pazarlást. Új, a családokat képviselő és azt mintaként használó politikára van szükség.
Szabad egyén, természetes közösségek
A KDSZ a szabad emberek természetes közösségeiben hisz. A politika teremtette, mesterséges és álcivil szervezetek helyett teret kell adni a szabad szerveződéseknek. A felülről létrehozott, pártok által működtetett szervezetek mára lelepleződtek és megbuktak, mert csak egy kampányra szóltak, közösséget azonban nem teremtettek. Az új politika nem telepszik rá a közösségekre, hanem párbeszédet folytat velük. Az új politika minden körülmények között lehetőséget ad a közösségeknek: nem költségvetési pénzekkel zsarol, hanem élni hagyja a civileket. Nem a céljaikat támogatja, hanem szerveződésük lehetőségét. A politika nem azért segíti a civileket, hogy kézben tartsa őket, hanem azért, mert igényli és tiszteletben tartja szavukat.
A szavak tisztelete
A KDSZ a jó megoldásokat támogatja a hangoskodás helyett. A politikus nem beszélhet csak azért, hogy viszontláthassa önmagát az újságokban. A politikus sem rúghatja fel a hétköznapok erkölcsét, hogy mentse saját gyávaságát. Nem szájhősködésre van szükség, hanem őszinte beszédre. Aki csak a szavaival politizál, nem tiszteli a polgárokat, és nem is bízik meg bennük. Nem össze-vissza beszédre, kétértelmű mondatokra van szükség, hanem világos és következetes politikára. Az ember csak akkor bízhat meg újra a politikában, ha mindannyian ugyanazt értjük a szavakon: őszinte politika csak akkor lehetséges, ha képesek vagyunk egy nyelvet beszélni. A politika nem szólhat a választók félrevezetéséről. Az új politika
felnőttnek, beszédre és párbeszédre képesnek tekinti a polgárokat.
Interrai szomszédság
Interraiság ott van, ahol a szomszédok bíznak egymásban és elismerik egymást. A szomszédoknak gyűlölet nélkül kell egymásra tekinteniük. Normális kapcsolatrendszer kialakítására van szükség, amely lehetővé teszi a nemzeti érdekek érvényesítését, de mégsem vitatja el a másik nemzet polgárainak jogait és méltóságát. A külkapcsolatoknak is új politikára, a nemzetiségi kérdésekből táplálkozó gyűlöletkeltő hagyományok helyett Madénia és Interra demokratikus, szabadságszerető tradícióira kell támaszkodnia. A belpolitikában pedig tartózkodni kell a rövid távú előnyökben gondolkodó, a nemzetiségi ellentétekre és idegenellenességre alapozó, szomszédokkal riogató gyakorlattól.
< |
A modernség általában tehát elveszti a múltat s így legtöbbször az értékeket is, és az önálló értékelő bázis nélkül maradt egyén az, aki: a tudatipar, a tömegkommunikáció vagy helyi „véleményformálók” a mindig legerősebb helyi véleményformálók kiszolgáltatottja lesz.
A múlt nélküli embernek, az emlékezetnélkülinek, így identitásuk sincsen. Így utódai is kiváló tárgyai a manipulációnak, mindig az éppen aktuális erősek, aktuális gondolatainak követői.
A konzervatív értékrend híve mindig a felhalmozott történelmi tapasztalatok alapján szűr és ítél, vagyis a tartós sajátosságok mentén. A hitbeli és történelmi tapasztalatok kiszámíthatóvá tesznek egy olyan világot, ahol a végtelenül sok elem, és a végtelenül sok lehetőség között egy (nagyrészt igazolódott) előzetes az elődök által felhalmozott tudás tehermentesíti az egyént, és nagy segítséget ad a döntések meghozatalában.
A konzervativizmus a türelmesen építkező ember világképe, amelyben mindig ott vannak az elődök érdemei és az utódok iránti óvatos felelősség. Szem vagyunk a láncban, vagyis nélkülözhetetlen szerepünk van, senki nem érezheti magát a világban céltalannak.
Az élet ajándék. A nyomorult, a nehéz élet is ajándék, s talán csak az tudja legjobban, aki szerettei útján, vagy aki megjárta Szent Péter kapuját, s közelében volt annak, hogy elveszítheti az életét, az tudja értékelni az életet. A konzervatív-keresztény felfogás szerint egyéni életünk mások életének kiegészítésére, segítésre kell, hogy irányuljon. Nem véletlen, hogy a konzervativizmus alapjaira szinte mindig a vallás, a mi világunkban a kereszténység alapjaira támaszkodik és itt a T-betűt szeretném kihangsúlyozni. A kereszténység lényegét pedig maga Krisztus követése jelenti és nem pedig a különféle felekezetek. A kereszténység azonban nemcsak hit, erkölcs és kultúra, hanem gyakorlat is a mindennapi élet gyakorlata, ezért a keresztény alapú konzervativizmus mindig szolidaritásra épül, s ez a szolidaritás pedig szolgálatra.
Egy olyan írás jutott eszembe beszéd közben, amelyet nemrég olvastam. Fukuyama írása. Hogyan függhet össze, például ez a keresztény alapú világunk magával a gazdasággal? Fukuyama, a Bizalom című könyvében így ír: „A gazdasági élet elválaszthatatlan a kultúrától, azon értékektől, mely a valláshoz, erkölcsünkhöz, értékeinkhez, s a családhoz kötődnek. Ezek mind társadalmi tőkeként működnek, a társadalmi bizalom magas szintjén. Hiányuk legalább annyira akadálya a gazdasági fejlődésnek, mint a pénztőke szűkössége.”
A világot szerintem is az emberi személyiség (lélek szellem, érzelmek, indulatok) értékek mozgatják. Ha világunkban az önmegvalósításnak hedonizmusa győz, akkor nyugodtan elmondhatjuk, hogy oda az emberi kultúra, és a teremtés veszélybe kerül.
Ennyit jelent nekem, számomra a konzervativizmus. És ennek a konzervatív értékrendnek minden előnyével nyújtok kezet mindenkinek, aki partner kíván lenni abban, hogy ennek a harmadik évezredben értékorientált világot építsünk, melyben békességet és otthont teremthetünk polgárainknak, itt Madéniában és a nagyvilágon egyaránt.
Köszönöm, hogy meghallgattak, Dr. Ignácz Anna |
Dr. Ignácz Anna, a KDSZ szövetség új elnökének köszöntő díszbeszéde(Antigon város, Marlone(KDSZ) Palota kertéjben):
Hölgyeim és Uraim, Kedves Barátaim!
A 2045-dik évet írjuk. Magamat a kezdetek kezdete óta konzervatív politikusnak vallom magamat, és én hiszem azt, hogy az emberi élet alapvető struktúrái mindig az élet és az embereket szolgáló értékek mentén alakulnak és alakultak ki. Az emberi élet alapvető struktúrai mindig az életet és az embereket szolgáló értékek mentén alapulnak. Az értékek konzervatív, vagyis őrző, óvó jellegű kötöttségeket jelentenek számomra, amelyek az élet lényegének felismeréséből adódnak. Az értékkonzervativizmus azt jelenti, hogy a hitbeli vagy rendbeli tapasztalatok alapján alakult, igazolódott az erkölcsiséghez, intézményekhez, struktúrákhoz ragaszkodnak az emberek a saját életvezetésükben és követelik a környezetüktől.
A modernek nevezett világ az értékelvűség helyett a haszonban és a hatékonyságban gondolkodik, vagyis eszköziségeket emel vezérelvekké. A modern egyed célja az olyan önmegvalósítás, amelybe sajnos a birtoklás, a fogyasztás tartozik bele s ezzel olyan útra lép, amelyen – egy véges rendszerben, mint amilyen a Földünk – csak igen keveseknek adja meg az érvényesülés lehetőségét, hogy úgy éljen, ahogy megköveteli a maguk vágya szerint.
A verseny és a piac - egyébként rendkívül hasznos és fontos - elve értékelvű korlátok nélkül a többségnek frusztrációt, reménytelenséget hozna csak. A modernség az újat, a kalandot, tehát az ismeretlenséggel járó kockázatokat preferáló világával szemben, hiszen azt a konzervativizmus: a kiszámíthatóságot, a biztonságot, másrészt a felelősséget hangsúlyozza. A szabadságot nem cseréli szabadosságra, a szabadságot nem fogadja el felelősség nélkül, mert nem tartja elfogadhatónak, hogy felelőtlen emberi cselekedetek következményeinek, mások viseljék.
Az én konzervatív értékrendemben nagyon fontosnak tartom a jogokat, rendkívül fontos a jogok betartása, de a kötelességek egyidejű teljesítése mellett. Nem hiszek abban, hogy a lehetséges kötelességeinek teljesítése nélkül bárki is követelőzhessen.
Az olyan „emberi jogok”, amelyek mindig mások terhére és költségén igyekeznek érvényesülni maximum teoretikusan érvényesülhetnek. Ez azt is jelenti, hogy az én értékrendem nem preferálja: a bűnt és a bűnöst, az ártatlannal és áldozattal szemben. Jelenti ez azt is számomra, hogy az erősebbtől, a gazdagabbtól többet vár, az előnyös helyzetűtől többet követel. Vagyis: akinek a Teremtő többet adott, annak több a szolgálata is. Felelősek vagyunk egymásért.
Az én értékrendem „önmegvalósítása” olyan módon történik, hogy az ember önmagát – a mások érdekeinek szem előtt tartásával nézve – teljesíti ki. A modernség az embert hamisan, szuverénné emelte, sokszor az az érzésem – Isten helyére állította, és ezzel tulajdonképpen feleslegessé tette az erkölcsi szabályokat és az erkölcsi korlátokat.
A konzervativizmus realitása az emberrel szemben azt fogalmazza meg, hogy a maga körére, a maga tálentumára, idejére, helyére nézve vár felelős magatartást.
Ezért volt a történelemben jellemző, hogy a konzervatívok nem voltak sem forradalmárok, sem nihilisták, ellenben mindig a realitások talaján maradtak.
A konzervatív program két alappillére támaszkodik: az egyik: az otthonosság, a másik a békesség megteremtése. A kettő messzemenően összefügg egymással. Valahová tartozni, és elfogadottnak lenni elemi emberi szükséglet, mint ahogyan az is, hogy az ember képes legyen önmagával, embertársaival, az ész szempontjából a sokszor paradox élettel megbékélni. Azaz, akkor is hittel és reménnyel tudjon élni és cselekedni, amikor a életben nincs mindig minden „rendben”. Nem véletlen az, hogy Jézus mindig békességet kíván a tanítványainak s szerinte boldognak nemcsak a „kellemes” jut! Lelki béke – lelki harmónia, az önmagunk és környezetünk lelki békéjének és harmóniájának megteremtése a legfontosabb cél az új évezredben. Hiszen, aki a saját lelki békéjét nem tudja megteremteni, az a környezetéért sem tudja megteremteni. És aki vágyainak, lehetőségeinek határain belül békében él önmagával – azaz, akinek kisugárzása van – békét, nyugalmat tud biztosítani környezetének.
Ezért fontos számomra az az értékrend, amely egyébként emberi illúziók és utópiák nélkül realistán él.
E világfelfogás egyik legfontosabb jellemzője, hogy nem hisz megváltó – bálványokban – divatokban, módszerekben, eszközökben, emberekben és ideológiákban. Tudja, hogy a rostáló idő és a józan alkalmazás kiszűri a maradandót s a valódi érték a helyére kerül. A konzervativizmus ezért erősen véd a csalódásoktól, védettséget ad a becsapások ellen úgy, hogy a változásokat is az élet szerves részének tartja. Sohasem erőszakra, hanem a meggyőzésre, a meggyőződésre épít. De ez nem jelenti a mindent megengedést – a megértéssel együtt sem – mindennek az elfogadását. Számomra ez az értékrend: olyan, mint a felelős szülő, aki szeretettel büntetni és korlátozni is tud a közösség érdekében (a közösség iránt viselt felelősség), a mások iránt viselt felelősség érdekében.
Ez különösen fontos ma, amikor a modernségben, fantasztikus mértékben megerősödött technikai-tudásbeli és hatékonysági struktúrák idején, amikor ki kell tudni mondani azt, hogy nem kell mindent megtennie az embernek, amit megtehet, amit megtehetne – gondoljanak csak a gén manipulációkra, fegyverkezésre és egyebekre.
Mi konzervatív emberek ugyanis mindig is tudjuk, hogy minden emberi szándék és tevékenység állandóan szándékolatlan következményekkel, káros és mellékhatásokkal is jár. Ezért a konzervativizmus az élet feltétlen védelme mellett van, s annak kockáztatása ellen. Az élet védelme soha nem a valamiféle naturalizmus, puszta vegetativitás védelme, hanem az értékkel nemesített és ez értékkel tartalmasított szolgálni tudó élet védelme és gyarapítása a célunk.
A rend és értékkötöttségek nélküli létezésében az ember öncélúvá és parazitává válik, mások számlájára él. Az értékelvűség – szükség esetén akár kikényszerített értékelvűség – rendet jelent a pszichológiában is, „visszaigazolja”, hogy mindkettőnél pozitív következménnyel jár.
A konzervativizmus a modernségben a valódi pluralizmus védője, mivel a „bizonyított” hitek és életformák őrzője akkor is, amikor a globálissá váló világunkban gazdasági szervezetek a hatalmi és profitérdekei az uniformizálást, az eladhatóságot növelő egységesítést követelik – a nagy szériaszámok érdekében.
A konzervativizmus nem üzlet- és haszonellenes, de tiltakozik az ellen, hogy életünkben minden terület kereskedelemmé, eladhatóvá, áruvá legyen s kommercializálódhatóvá válhat. Ellenzi az életünkben megnyilvánuló sokféle egyenlősítést, ugyanakkor kötelezőnek tartja a szolidaritást, a szociális lelkiismeretet, ahogyan mindenben az erkölcsi alapú kiegyenlítésre törekszik (az erkölcs mindig korlátozza az erőset – lásd pl. a nőkkel, idősekkel, gyermekekkel szembeni követelményeket – ugyanakkor „megemeli” a gyengébbet s annak támogatását kívánatosnak tartja). Óvatos, mérsékelt józan, illúziók nélküli konzervativizmus a közéletben is autonómista. Bízik a saját életlehetőségeiben és a saját életlehetőségeivel felelősen élni tudó emberben s ellenzi, nem hisz a világot általában felülről irányító gurukban.
Sajnos a mi korunk a „megcsinált” tekintélyek kora, a sztárok, műbálványok kora. Ezzel szemben a konzervativizmus tekintélyei mindig szervesek, vagyis a folytonosság, folyamatosság és a változás jegyében működnek, bennük a múlt épül tovább, ahogy lehet ötvözni a nemzetit – korszerűt, madént – interrait, történelmit – haladót. |
Mától a KDSZ új elnöke dr. Ignácz Anna!
|
Érkeznek a hivatalos végeredmények |
Most, Pók Ella pszichológust kérdezzük a jelöltekről:
Ahogyan a tegnap is mondtam erős karakterek. Széles Dénes férfiasan viselkedik, még Ignácz Anna finoman és tisztelettel. Programjaikból kitűnik, hogy mindketten odavalók. Teljesen más a programjuk, de mindkettőből árad a munka iránti szeretet és szaktudás. Beszédeik erőteljesek és szaktudásra vallanak. Mindkettővel beszéltem személyesen, csak jókat tudok mondani róluk. |
Most kapcsolunk Longrut városba és dr. Széles Dénest kérdezzük. Előtte el kell mondanunk, hogy a Marlone Palota előtt emberek ezrei gyülekeznek, hogy az új elnököt köszönthessék. Mert ahogy megvannak az eredmények, az új elnök ide utazik és beszédet tart. A Longrut városi kampányközpontban százak szurkolnak együtt dr. Széles Dénessel.
„Hogy ki fog ma nyerni? Természetesen ezt nem lehet előre megjósolni. A statisztikák engem mutatnak, de a választások előtt Anna asszonyt mutatták. Bárki is kerül az elnöki székbe rendes és komoly munkát fog végezni! Örülök, hogy ilyen sokan szavaztak rám és, hogy érzik a tagok, hogy szükség van ránk, politikusokra. Nagyon várom már az eredményeket, a pezsgő be lett már hűtve. Ha nyerek, komoly változások lesznek a szövetségen belül.”
Most Narnia városba kapcsolunk, dr. Ignácz Anna székhelyére. A kampányszékház előtt már ezres tömeg várja a végső eredményeket. Most Anna asszony beszéde következik:
„ Azt előre nem tudom megmondani, ki lesz a mai nap győztese. Azt igen, hogy kik a nyertesei. Minden KDSZ szavazó és minden jelölt egyaránt nyert a mai nappal. Természetesen nagyon szeretnék nyerni, de előre nem ihatunk a medve bőrére. Meg szeretném köszönni a politikus családnak, hogy mellém állt és Carla nor Fintaburg főhercegnőnek, hogy végig kitartott mellettem. Örülök, hogy egy olyan nagyszerű emberrel mérhetem fel erőmet, mint amilyen dr. Széles Dénes. Nem gondoltam volna, hogy ennyien bizalmat szavaznak nekem és lerakják voksukat. Köszönet mindenért!” |
|
Most felkérjük Nagy Kálmánt felméréskutatót, hogy mutassa be az újabb EXITMAD eredményeket. Mit is mondanak az előrejelzések.
„Amint láthatják az EXITMAD Széles Dénes nyerését mutatják. Ellenben továbbra sem tudjuk, hogy Csáki úr ki mellett tette le voksát. Ahogyan azt sem tudjuk, hogy a SZVB eddig melyik pontokat elemezte ki és melyek maradtak. Ezért a mai nap alakulására tudtuk az előrejelzést megsaccolni. Nagyon izgalmas az idei elnökválasztás. A képviselőtestület és konzuli csapat hamarosan dönthet egy csomó pozíció személyében. Egy biztos, hogy az elnök két konzuli címmel fog rendelkezni. Ki lesz a társelnök személye, még ezt sem tudni. Ahogyan meglesznek a végső eredmények, már többet tudunk mondani. Dr. Széles Dénes befutója, Pietro úr. Anna asszony e tekintetben ellenben nem tett semmilyen kijelentést.”
Köszönjük Kálmán az új információkat. |
Köszöntünk ismételten mindenkit a televízió képernyői előtt. A két műsorvezető:
Bartha Ágnes
És
Somogyi Attila
Továbbra is velünk vannak munkatársaink és meghívott vendégeink:
Balogh Andor, politológus
Nagy Kálmán, felméréskutató
Pók Ella, pszichológus
Dr. Szakács Mária, Madén-felföld régió 2-es számú konzulja
és
Klinga Pálma, Mandello régió 1-es számú konzulja
Megkérjük Balogh Andort, hogy beszéljen az eddigi eredményekről:
„Továbbra is egyformán áll a két elnökjelölt. Először a választások óta, dr. Széles Dénes egy kicsivel kielőzte dr. Ignácz Annát. Minden jelöltnek még szüksége van kb. 27O százalékra, hogy elnök lehessen. A választási bizottság ma estére üzente, hogy meglesznek a végső eredmények.”
Köszönjük Andor, rövid összefoglalódat. |
Este 22 órától újra jelentezik választási műsorunk. Addig folytatjuk a megszokott műsorprogrammal!
|
REKLÁM
Ma több mint 5 millió nézőt köszönthetünk a mai napon!
Golden TV, a nemzet televíziója!
|
|