Témaindító hozzászólás
|
2008.08.10. 16:28 - |
Interpellációk, kérdések a köztársasági elnökhöz, miniszterekhez.
Beadványok, kérvények |
[1409-1390] [1389-1370] [1369-1350] [1349-1330] [1329-1310] [1309-1290] [1289-1270] [1269-1250] [1249-1230] [1229-1210] [1209-1190] [1189-1170] [1169-1150] [1149-1130] [1129-1110] [1109-1090] [1089-1070] [1069-1050] [1049-1030] [1029-1010] [1009-990] [989-970] [969-950] [949-930] [929-910] [909-890] [889-870] [869-850] [849-830] [829-810] [809-790] [789-770] [769-750] [749-730] [729-710] [709-690] [689-670] [669-650] [649-630] [629-610] [609-590] [589-570] [569-550] [549-530] [529-510] [509-490] [489-470] [469-450] [Korábbi]
Tisztelt Arnim Miniszterelnök Úr!
Mivel nem ismeri a mezőgazdaságból élő embereket és azok gondjait, ezért válaszát nem fogadom el.
Fleto Fletonovics |
Tisztelt Macell Úr!
Válaszát elfogadom, és remélem tartják a szavunak!
Kelemen Béla KP-RP |
Gordon Úr!
Válaszát teljesen elutasítom! És elfogadhatatlannak tartom! Más vasúttársaságok pályafelújítási idő alatt kerülő úton közlekedteti a járatait mint a Gigantiai Vasúttársaság is. Másrészt a 17 nemzetközi vonat közül miért pont ezeket szüntették meg??? A Többi a pályafelújítások ellenére is közlekedik a már említett kerülő vonalakon! Teht nem értem miért szüntették meg ezt a 3 párt vonatot, pont a leg kihasználtabbakat!!!
Válaszát nem fogadom el!
Kelemen Béla RP-KP
|
Nem a városban hanem a játékban. |
Tisztelt Klemen:
Nem akarjuk bezárni a vasutas kórházakat.Elég jó szolgálatot tesznek nekünk.
Tisztelt Barta úr:
Az orvosi műszerek korszerűsítése, a rendelők korszserűsítése, a várótermek
barátságosabbá tétele, ahol szükséges az infrastruktúra felújítására
pénzüsszeget teremtünk, azon orvosk nüvérek számára kik házhoz járnak
a géppark felújítása
Fletonak a korházak privartizációjáról: szerintem csak azon estekben
ahol a vásárló szilárd anyagi lábakon áll, s a dolgozók bionyos
százalékát mondjuk 80-t megtart.
(Ez az utolsó válaszom egy interpellációra Marcell King-ként a városban.) |
Tisztelt Bartha Péter!
Válaszom abban áll maga az SZJA sávjának áttologatása a kezdete a GDP csökkenésének megállítására, ami most nem évek óta hanem 2 éve tart hogy pontosítsak. S hogy miért gondoljuk hogy ez a megoldás? Először is mert a múltban a minimálbér jelentős megnövelése, jelen esetben 38%, mindig jótékony hatással volt a gazdaságra. S ez nem csak Madéniában, hanem a világ több országában. Az adósávok eltolása szintén logikus lépés. Mivel az utolsó kiigazítás óta sok idő telt el a bérek közben növekedtek nyilvánvaló hogy többen lettek olyanok, s egyre többen lennének ha nem lépnénk, akik a 19%-os adósávból átesnének a 29%-os adósávba. S nagyon nem mindegy, hogy valaki a járulékok nélkül 100 takából 29 vagy 19 takát adózik az államnak. A minimálbér megemelése pedig annál is inkább logikus sőt szükséges mert mint arra Haibu úr volt szíves s felhívta a figyelmemet jelen pillanatban komoly eltérés van a nyugdíjak s a nettó fizetések között. Tehát ezek az intékedések azt eredményezik majd, hogy több pénz marad az embereknél, ami jótékony hatással lesz a hazai magánbefektetésekre.
Arnim Haugwitz miniszterelnök
|
Tisztelt Fleto Fletonovics!
Az emberek nem lesznek földönfutók a külföldi és hazai magánbefektetéseknek hála könnyen találhatnak maguknak munkát. Ami a Piacgazdaságot illeti az LP mindig is fontosnak tartotta. A dolgozók közül pedig 1 millió 7száz ezer ember dolgozik állami alkalmazottként ami nem a fele hanem a negyede a 7 és fél millió dolgozónak. Persze lesz még csökkentés az állami alkalmazottak körében de az elmúlt 8 évben már mintegy 350 ezer fővel csökkent a számuk, s mindez anélkül hogy a munkanélküliség drasztikusan megemelkedett volna.
Arnim Haugwitz miniszterelnök
|
Tisztelt Kelemen úr!
Ezeket a vonalakat nem végleg állítottuk le csak a felújításuk idejére, ugyanis a madén szakaszon felújtásokat végzünk. Amint elkészülünk a munkálatokkal újraindítjuk a járatokat.
Tehát nem építjük le a vasutat! Csak fejlesszük!
Gordon Baker Gazdasági és Közlekedési miniszter |
Kelemen Béla interpellációt nyújtott be Gordon Baker Gazdasági és Közlekedési miniszterhez Ha elindul a vonat a szívem majdnem megszakad... címmel
Tisztelt Miniszter Úr!
Miért kellett megszüntetni 3 nemzetközi vonatot? Jelesül a Narancs IC-t a St. Karlos Nemzetközi Gyorsvonatot, és az Interre nemzetközi Expressz vonatokat. Mint ismeretes ezen vonatok mind a Gigant mind a Lemonellói fővárost érintették. összesen 3 vonatpárról de 6 db vonatról van szó. Miért kellett megszüntetni őket? Miért kellett felére csökkenteni a nemzetközi vonatok számát? Miért építik le a vasutat?
Várom válaszát!
Kelemen Béla KP-RP |
Kelemen Béla interpellációt nyújt be Marcel King Egészségügyi Miniszternek Meddíg gyógyítanak még a Vasutas kórházba? címmel.
Tisztelt Miniszter Úr!
Igaz-e az a hír miszerint meg kívánják szüntetni a Vasutas kórházat? Kérem Őszintén válaszoljon!
Tisztelettel: Kelemen Béla KP-RP |
Bartha Péter (MSZDP) interpellációt nyújtott be Arnim miniszterelnölnek, amelynek címe:
Az adócsökkentés nem megoldás!
Tisztelt Miniszterelnök Úr, Tisztelt Képviselőtársaim, Tisztelt Ház!
Miért gondolják, hogy az SZJA sávjainak ide-oda tologatása megoldja a makrogazdaság gondjait? Milyen fontos reformokat tervez, amivel a gazdasági programot terveznek az évek óta recesszióban lévő gazdaság rendbetételére?
Köszönöm szépen! |
Bartha Péter (MSZDP) interpellációt nyújtott be Marcell King egészségügyi miniszternek, amelynek címe:
Milyen fejlesztések várhatók a járóbeteg szakellátás keretében?
Tisztelt Miniszter Úr, Tisztelt Képviselőtársaim, Tisztelt Ház!
Madenia kórházi ellátása kiváló, főleg a biztosítási reformnak köszönhetően. Ennek keretében rengeteg fejlesztés történt rengeteg kórházban. Viszont a járóbetegek ellátása mindinkább az állam hatásköre. Miniszter Úr, milyen beruházásokat valósítanak meg? |
Bartha Péter (MSZDP) interpellációt nyújtott be Hegedűs Flórián miniszterelnök-helyettesnek, amelynek címe:
A KNP támogatja-e még a választási reformot?
Tisztelt Miniszter Úr, Tisztelt Képviselőtársaim, Tisztelt Ház!
A Liberális Párt, most hogy újra kormányzati posztra erőszakolta magát, és egy taktikai trükkel újra ők adják a kormányfőt, már nem is akarja annyira módosítani a választójogi törvényt. Szerintünk ez egy fontos lépés lenne, hogy ne alakuljanak ki ilyen patthelyzetek. Szívesen vesszük a kormánypártok ötleteit is, és Halász Úrral is készek vagyunk tárgyalni. Ön, aki támogatta az ötletünket a választási reform ötletét, most is így gondolja? |
Fleto Fletonovics interpellációt nyújt be Arnim Miniszterelnökhöz nem túlzott-e az állami apparátus címmel?
T. Miniszterelnök Úr!
Önnök azzal az indokkal, hogy túl sok mezőgazdasági munkás van több tízezer embert tettek földön futóvá. Azonban szeretném felhívni a figyelmét, hogy képmutató dolog a túl foglalkoztatottságra hivatkozni, amikor az aktív dolgozok közel fele állami foglalkoztatásban van.
Nem gondolja Miniszterelnök úr, hogy itt lenne idő a piacgazdaság létrejöttének?
Fleto Fletonovics |
Fleto Fletonovics interpellációt nyújt be Marcell King Egészségügyi Miniszterhez Kórházprivatizáció címmel?
T. MIniszter Úr!
Tervezi e a kormány az állami kézen lévő kórházak privatizációját?
Fleto Fletonovics |
Fleto Feltonovics interpellációt nyújt be Danny T Sport és ifjúsági miniszterhez Mi a sorsa a felújított Natari ringnek? címmel
T. Miniszter Úr!
Mint az Ön előtt is bizonyára ismert a Nataring az elmúlt években nagy mértékű felújításin ment át.
Kérdezném, hogy van-e esélye ennek a pályának rangos nemzetközi versenyeket, versenysorozatokat rendeznie a kormány támogatásával?
Fleto Fletonovics |
Tisztelt Miniszter Úr!
Butaságokat beszél! Nem a vasútról kérdeztem hanem a vasút által használt trafóházakról! A mágneses vasúthoz is kell villany nem tanult fizikát??? Az elektromágneshez kell áram!!! Ha már így állunk hogy tartsa el magát a vasút, akkor a parlament is tartsa el magát!! Legyen egy becsületkassza a főbejáratnál, és azt osszuk szét ne az adófizetők pénzéből gazdagodjunk!!!!
Válaszát teljes mértékbe elutasítom!
Kelemen Béla RP-KP |
Tisztelt Kelemen Úr!
Az Energetikai és Hírközlési Minisztérium nem tervez forrásokat a vasúti trafóházak korszerűsíttésére és felújítására.
Indokok:
- a Vasúti közlekedés nem e minisztérium alá tartozik
- Madeniában több évtizede többnyire mágneses meghajtású vasútak léteznek.
- a vasúti közlekedés véleményem szerint tartsa el magát, és csak a szükséges állami támogatást kapják meg
dr. Halász Sándor
Energetikai és Hírközlési Miniszter |
Tisztelt Danny T Úr!
Milyen álszent dolog Öntől jallani, hogy Kelemen Úr népszerűségi pontokért buzdít sztrájkra.
És az Önök átigazolása más pártba?
Válaszát nem fogadom el
Fleto Fletonovics
|
Tisztelt Ben Mac Úr!
Válasza elfogadhatatlan és súlyosan érinti a mezőgazdaságból élőket.
Ha már valahonan le kell építeni miért nem a túlzott bürokráciát akarja leépíteni a kormány?
Fleto Fletonovics |
|