Témaindító hozzászólás
|
2008.07.23. 12:06 - |
A DCP benyújtja az alábbi Törvényjavaslatot :
A munkanélküliek támogatását a DCP másképpen oldaná meg :
A mezőgazdaság támogatásának emelésével, a munkanélküliek száma valamelyest csökkenthető.(kiadni a munkanélkülieknek bérletbe a bevetetlen területeket, minimális bérleti dij fejében), 10 éves minimális szerződésre, amiből 5 év adómentességet garantálna az állam, ebből a keresetükből,a személyi jövedelem adójukat, a saját és családtagjaik egészségügyi járulékaikat , stb. be tudják fizetni, biztositva munkájukkal a családjuk megélhatését, nem beszélve a saját önbecsülésük is helyre állna. Nem éreznék magukat feleslegesnek, akit az állam tart el.
Egy idő után a kis gazdaságuk fejlesztésében is előre lépést igényelnének, tehát az ország gazdasága is emelkedő tendenciát mutatna.
Javaslom továbbá:
azok a munkanélküliek, akik vállalják a gazdálkodás lehetőségét, kapjanak segítséget :ingyenes továbbképzés formájában, a növénytermesztést és az állattenyésztést oktató tanároktól.
Központilag koordinálni kellene, hogy ki, mit termeljen (földrajzi adottság függvényében), amire az állam szavatolja a felvásárlást. (Ha valaki mást termel mint amit előirtak, az állam nem garantálja a felvásárlást.) Igy előre kalkulálhatna az állam ( a termelést illetően) és a dolgozó is ( a saját bérét illetően). Előre tudna kalkulálni az állam és a gazdálkodó. Igy az országban nem lenne tultermelés semmiből.
(A tultermelés a felvásárlási árak erős csökkenéséhez vezet, családok elszegényedéséhez és mukanélküliség növekedéséhez)
Az a munkanélküli, aki nem vállalná a felajánlott lehetőséget, kapjon pl a mostaninál
50 % -al kevesebb segélyt !
Randnai Tünde
DCP elnöke |
[390-371] [370-351] [350-331] [330-311] [310-291] [290-271] [270-251] [250-231] [230-211] [210-191] [190-171] [170-151] [150-131] [130-111] [110-91] [90-71] [70-51] [50-31] [30-11] [10-1]
Tisztelt Hegedűs Úr!
Ön szerint az állam, esetleg személy szerint ön, vagy a születendő madén gyermekek szülei tudják jobban eldönteni, hogy mi szolgálja leginkább azt, hogy gyerekek szülessenek az országban?
1700 taka homályos ígéretre szüljenek gyereket a madén lányok, asszonyok? Nem más ez, mint emberkereskedelem!
A liberális vélemény szerint az erre fordítandó összeget hagyjuk az embereknél, például adócsökkentés formájában, és ők majd eldöntik, hogy hogyan kívánnak vele élni.
A javaslatot egyértelműen elutasítom és arra kérem a többi tisztelt képviselő urat és hölgyet, hogy a javaslatot egyértelműen utasítsák el.
A politikatörténet az efféle javaslatokat általában a szocialistákhoz köti.
Daniel W. Mcload
A Madén Köztársaság Gazdasági és infrastrukturális minisztere
LP |
Hegedűs Döme törvényjavaslatot nyújt be melynek címe:
Ifjúságunk védelméért
A lényege a törvényjavaslatomnak, hogy ösztönözzük arra a szülőket, hogy vállaljanak több gyereket. Minden születendő gyermeknek nem alanyi jogon járna ez a támogatás, hanem egyetlen feltétel lenne, méghozzá az, hogy Madéniában kell lakniuk a szülőknek és a jogosult gyermeknek egyaránt. Ebben az esetben, ha a feltétel teljesült, a jogosult 20 éves korában megkaphatja ezt a támogatást amely a születés évében megközelítőleg 350 taka, további 20 évig pedig minden évben 35 taka. A bankbetét egy speciális hozamához kötve fial jelenleg mintegy 7%-ot, mely - kamatos kamattal számolva - hozzájön a támogatáshoz, így a végső összeg a hozammal együtt mintegy 1700 taka lenne. Persze 20 évre előre óvatosan kell megítélni a hozamokat. A jogosult csak akkor kapná meg ezt az összeget, ha megszerezte a középfokú végzettséget vagy szakképesítést, betöltötte a huszadik életévét, illetve ezt a pénzösszeget csak a további tanulmányaira, vagy Madénián belüli otthonteremtéshez használhatja föl. Minden egyes esetet a helyi önkormányzatok kordinálnnáak, és végső soron a belügyminisztérium lenne a felelőse a programnak.
Kérem az Tisztelt Országgyűlés támogatását.
Hegedűs Döme |
A Liberális Párt törvényjavaslatot nyújt be a személyi jövedelemadó rendszerének megváltoztatására, valamint a minimum nyugdíj és minimum munkanélküli segély összegének meghatározására. Benyújtják Daniel W. Mcload és Arnim miniszterek
Javasoljuk a jelenlegi 4 kulcsos adórendszer megváltoztatását 2 kulcsosra, természetesen a minimálbér továbbra is adómentes marad.
Javaslatunk szerint a minimálbér 340 taka lesz, ebből az egészségügyi, munkanélküli és nyugdíj járulék levonása után a dolgozó ténylegesen 300 takát kap meg.
Az első kulcsba azok tartoznak akik 341és 840 taka között keresnek. Őket 20 szálékos adóval terheljük
A Második kulcsba a 841 taka és az felett keresetűek az ő adóterhük 30 százalékos.
A minimál nyugdíjat 255 takára, az az a tényleges minimálbér 85 százalékára emeljük.
A minimális munkanélküli segélyt 150 takára, az az a minimálbér felére emeljük. |
Kelemen Gyula Parlament munkájáról szóló 1970-es évi LCXXVI törvény értelmébe törvényjavaslatot nyújt be az Országgyűlésnek
Törvényjavaslat az Országos Mentésiközpont Hálózat (OMH) létrehozásáról
A törvény értelmében az Országos Mentőszolgálat, az Országos Katasztrófavédelmi Főparancsnokság kirendeltségei az Országos Tűzoltóparancsnokség kirendeltségei, az Országos Rendőrfőkapitányság kirendeltségei egybeolvadnának, ez a négy egység alkotná a Mentési központot ahol egyben elérhető a Mentő, a Tűzoltó, a Katasztrófavédelem és a Rendőrség. Minden 10 ezer főnél nagyobb városba kötelező lenne létrehozni egy Mentési központot az ellátási területtől függően egyénileg megállípított kocsiszámmal és személyszámmal, ezen mentési központ 30km-es körzetbe biztosítana lefedettséget. Amennyiben vannak olyan települések amelyek lefedettsége nem biztosított ott kirendeltséget kell nyitni a megfelelő kapacitással. A Légimentési szolgálatot minden 50 ezerfőnél nagyobb városba fentartanánk, ám a mentési központ keretein belül. 50 ezer főnél 1 mentőhelikoptert, 400 ezerfőnél nagyobb városban 2 mentőhelikoptert, 800 ezer főnél nagyobb városba 3 mentőhelikoptert tartanánk fent! A törvénnyel csökkenne az ágazatok fentartási költsége , költséghatékonyabb lenne a rendszer, a lakosság számára könnyebben elérhető lenne a 4 legfontosabb szolgáltatás hiszen csupán a 822-es számot kell tárcsáznia és mind a 4 szervel feltudja venni a kapcsolatot. A mentési központok munkáját a Belügyminisztérium felügyelné.
Kérem a tisztelt Országgyűlést, hogy fogadja el a törvényjavaslatot!
|
Tisztelt Országgyűlési Képviselők!
Az alábbi három törvényjavaslatot kívánom benyújtani:
1. Népszámlálási törvény
Javaslat a madén népesség felméréséről
Ma vajmi kevés adatunk van arról, hogy madénia egyes régióiban mekkora a népesség aránya és az ott lakóknak milyen a megoszlása.
Ezért szükségesnek tartok egy népszámlálási törvényt, amely a következőket írja alá:
A régiók kötelesek a következő fél év végére (elfogadást követő K + 1 nap) összeírni, hogy az adott régióban milyen a lakosok aránya:
- nemzetiség
- vallás
- iskolai végzettség
- életkor
- foglalkoztatás típusa (magáncég, állami cég, vállalkozó)
tekintetében.
A régiók lakosságának számát a tv. melléklete tartalmazza. (Tiborral szeretném egyeztetni)
2. Üvegzseb törvény
Javaslat a képviselői vagyonnyilatkozatokról
A jelen tv.javaslat előírja, hogy a Madén Országgyűlési Képviselők 2 évenként adjanak számot vagyonukról, fizetésükről, és azok alakulásáról.
A vagyonbevallásnak tartalmaznia kell:
- A képviselő fizetését havi és éves bontásban
- A képviselő 1000 taka értéket meghaladó ingóságait és ingatlanait
- A képviselő részvénytulajdonait
- A képviselő tartozásait, hiteleit
A törvényjavaslat ötletének forrása az SZMP újsága.
3. átláthatósági törvény
Javaslat Madénia bemutatásáról
Jelenleg a madén emberek (egy kezdő játékos) a saját országukról alig rendelkeznek információval.
Nem tudják, hogy milyen törvények érvényesek, hogy miket utasítottak el, hogy az egyes régiókban mi található és milyen szabályok érvényesek, hogy milyen infrastrukturális beruházások és milyen oktatási, kulturális és szolgáltató intézmények érhetőek el.
Ezért javaslom, hogy a törvény írja elő, visszamenőleg is, hogy
- az elfogadott törvényjavaslatokat átláható módon be kell írni az elfogadott törvényjavaslatok fórumba és az oldalon egy menüben ABC rendben, vagy téma szerint csoportosítva szerepelniük kell.
- Ugyanígy, az elutasított törvényjavaslatoknak kötelezően be kell kerülniük az elvetett törvényjavaslatok fórumba.
- A régiók által elfogadott törvényeket és fejlesztéseket régiónként külön-külön fel kell tüntetni egy erre a célra kialakított helyen, hogy a régiókban mindenki tisztában lehessen azzal, hogy milyen fejlesztések valósultak meg eddig.
- Az ország egészét jellemző fejlesztéseket, beruházásokat az eddig épült fórumtémában kötelező megjelentetni.
Mindaddig, amíg egy fejlesztés, törvény, vagy egyéb javaslat (bármi, amit a politikusok megszavaznak, kihirdetnek) nem kerül bele ezekbe az adatbázisokba, semmisnek tekinthető.
Kérem a tisztelt képviselő urakat és hölgyeket, hogy támogassák a javaslataimat, vagy ha szükséges, akkor módosító indítványokat javasoljanak hozzá. |
Hegedűs Döme törvényjavaslatot nyújt be:
A törvényjavaslat csak annyi lenne, hogy szeretnénk csökkenteni a hivatásos katonák munkaidejét, hogy 25 aktív év után elmehessenek nyugdíjba. Természetesen az aktív évek belefoglalják a tanulmányaikat is.
|
Javaslat a következő ülésnek a nemkívánatos kórházi értékcserét elkerülendő kamerarendszer országos bevezetéséről. Benyújtja: Linda Kovilonis, KP-RP.
"Tisztelt ülés!
Kérem, olvassák el alább idézett régiós tervet, mely azóta már gördülékenyen működik:
'A magyarországi jelentések 2009-es dátumozású írását olvasva láttam e javaslatot, ami végül nem lett megvalósítva náluk... mindmáig. De, mivel okos ötlet, felvetem itt, kísérleti jelleggel, ha itt megszavazzák, és beválik, akár országos szinten is alkalmazhatjuk.
Muint tudják, régiónkban a legtöbb, országos szinten, az idős betegek, és a krónikus kórban szenvedők aránya. Ebből következik, állami szociológusgárdánk felmérései alapján, hogy itt a legtöbb a hálapénz mennyisége. Ez tavaly országos szinten mintegy 20 millió taka volt! Régiónk ebből 5,5-öt vállalt! Ez aggasztó, és, ahogy Bartha Áron úr félreolvasott interpellációs válaszából tudhatják, nem megoldott problémakör.
Javaslom tehát a magyar ötlet alapján kórházi kamerarendszer bevezetését, mely ezt a nemkívánatos értékcserét lenne hivatott kiszűrni. Főleg, hogy az orvosok nem csak elfogadják, jó részük el is várja ezt a csúszópénzt.
A rendszert rejtett, mozgatható kamerákkal képzelem el, váltakozó üzemmel.
Javaslom, kísérleti jelleggel, először a longruti központi kórházban, a Hippokratész Gyógyközpontban bevezetni e rendszert.'
Mivel nyitva hagytuk azt a lehetőséget, hogy kiterjesszük országos szintre e módszert, most bátorkodom ezt javasolni. Előzetes számításaink szerint ez négy hónapot vesz igénybe, és mintegy 90 millió takába kerül. De a longruti példán is láthatják, hogy nagyszerűen működik.
Köszönöm a szót." |
Tisztelt Parlament!
Módosítást nyújtok be az Állami vállalatokról szóló törvényjavaslatomhoz, változtattam a listán
OKV Nyrt. Országos Közforgalmú Vasút Nyrt.
OVGÉP Kht. Országos Vasútgépészeti Kht.
VPE Kht. Vasúti Pályakapacitáselosztó Kht.
VPABF Kht. Vasúti Pályafentartási és Biztósítóberendezés Felügyeleti Kht.
ORERE Zrt. Országos Erőműkezelő és Rendszerirányító Zrt.
OFB Zrt. Országos Fejlesztési Bank Zrt.
NPC Zrt. Nemzeti Posta és Csomagküldő Zrt.
NETU Kht. Nemzeti Turizmus Kht.
OKÖFE Kht. Országos Közterületfantartó Kht.
ALAÉ Zrt. Állami Autópályaépítő Zrt.
AV Zrt. Állami Vasútépítő Zrt.
NERKF Kht. Nemzeti Kutatási és Fejlesztési Kht.
ORÜ Zrt. Országos Űrkutatási Zrt.
MATV Zrt. Madén Állami Televizió Zrt.
OPVNY Zrt. Országos Pénzverda és Nyomdászat Zrt.
OMUT Nyrt. Országos Múzeumi Tanács Nyrt.
OKÖNY Zrt. Országos Köznyomda Zrt.
|
Tisztelt Parlament!
Kelemen Gyula törvényjavaslatot nyújt be közlekedési reform címen amely az alábbi linkről tölthető le:
http://data.hu/get/1244089/madjavas.zip.html
Kérem jelezzék ha valamelyik pontal nem értenek egyet! |
Tisztelt Kelemen Úr!
Kérem, szíveskedjen felfrissíteni a listáját, ugyanis amivel ön dolgozik, az egy a 2020-as évekből fennmaradt lista.
Ezen vállalatok többsége az állam által nem volt gazdaságosan üzemeltethető, ezért többségük és nagyrészük privatizálásra került.
A Liberális Párt nem támogatja egyetlen állami vállalat megtartását sem, különösképpen nem 50%+1, illetve 70%+1 kvóták bevezetését.
A mi törvényjavaslatunk a következő:
Új Madén Privatizációs Törvény (röviden ÚMPT)
Az állami vállalatok gazdaságtalan működése miatt azokat minél hamarabb privatizálni kell és a bevételeket adócsökkentésre és gazdaságélénkítésre fordítani.
Az államnak nem szükséges szerepet vállalnia a gazdaság minden területén, csupán a megfelelő törvényi szabályozókat kell biztosítania és az infrastruktúrát fejlesztenie.
Daniel W. Mcload
LP |
Elnézést a technika ördöge megviccelt ezek a cégek még az előző javaslatomhoz tartoznak:
MSZE Zrt Madén Szerencsejáték Zrt.
NSZI Nyrt. Nemzeti Színház Nyrt.
NESZÖ Kht. Nemzeti Sportszövetségek Kht.
NETU Kht. Nemzeti Turizmus Kht.
OKÖFE Kht. Országos Közterületfantartó Kht.
OVG Nyrt. Országos Vagon és Gépgyár Nyrt.
ALAÉ Zrt. Állami Autópályaépítő Zrt.
AV Zrt. Állami Vasútépítő Zrt.
OEVG Kht. Országos Erdő és Vadgazdálkodási Kht.
OGMB Kht. Országos Gén és Mag Bank Kht.
NERKF Kht. Nemzeti Kutatási és Fejlesztési Kht.
ORÜ Zrt. Országos Űrkutatási Zrt.
MATV Zrt. Madén Állami Televizió Zrt.
ALVEGY Zrt. Alkemia Vegyészeti és Gyógyszergyár Zrt.
INKOM Zrt. Interracom Kommunikációs Zrt.
OPVNY Zrt. Országos Pénzverda és Nyomdászat Zrt.
VMTM Nyrt. Vizion Madena Televízió és Mobiltelefongyártó Nyrt.
OMUT Nyrt. Országos Múzeumi Tanács Nyrt.
DAH Zrt. Dabukka-Antigon Hajógyár Zrt.
OKÖNY Zrt. Országos Köznyomda Zrt.
|
Elnézést nem tudom miért de ez lemaradt:
Kérem, hogy ezen cégeket csak a Parlament 70%+1 igenszavazattal lehessen csak eladni illetve nagyobb részben részvényt venni!
Akinek módisító indítványa van az kérem nyújtsa be a Törvényjavaslatok vitája topica!
Kérem fogadják el a törvényjavaslatom!
Tisztelettel:Kelemen Gyula! RP |
Tisztelt Országygyűlés Kelemen Gyula a Radikális Párt képviselője törvényjavaslatot nyújtott be az állami vállalatok listájáról és azok eladásáról valamint nagyobb érszben való felvásárlásáról.
T/2061/729-es számon.
Állami vállalatok listája
Azon vállalatok ahol az állam 51%-kkal vagy annál nagyobb részben tulajdonos
OKV Nyrt. Országos Közforgalmú Vasút Nyrt.
OVT Zrt. Országos Vasúti Teherszállítási Zrt.
OVGÉP Kht. Országos Vasútgépészeti Kht.
VPE Kht. Vasúti Pályakapacitáselosztó Kht.
VPABF Kht. Vasúti Pályafentartási és Biztósítóberendezés Felügyeleti Kht.
REGKV Zrt. Regionális Közlekedési Vállalatok Zrt.
VKV Zrt. Városi Közlekedési Vállalatok Zrt.
MALK Kht. Madéniai Légikiszolgáló Kht.
MALAC Zrt. Madéniai Légiközlekedési Csoport Zrt.
MAVIKÖ Zrt. Madéniai Viziközlekedégi Zrt.
OVEK Zrt. Országos Villamoserergiahálózatkezelő Zrt.
ORERE Zrt. Országos Erőműkezelő és Rendszerirányító Zrt.
ORESZ Zrt. Országos Energiahordozószállító Zrt.
OKAK Kht. Országos Közút és Autópályakezelő Kht.
OFB Zrt. Országos Fejlesztési Bank Zrt.
NPC Zrt. Nemzeti Posta és Csomagküldő Zrt.
|
Hoztam létre egy topcot pont ezalatt :) oda írhatunk :) |
(Tecjnikai kérdés:
Itt lehet véleményezni a törvényjavaslatokat? Ha nem, hol írhatok rájuk választ, kritikát?) |
Kelemen Gyula törvényjavaslatot nyújt be a Vasúti Pályakapacitás Elosztó KHT és a Vasúti Pályafentartási és Biztosítóberendezés Felügyeleti KHT Működésének szabályozására!
T/2061/276 -os számon
1, A Vasúti Pályakapacitáselosztó KHT ne növelhesse saját jogkörében a szabadonhozzáférhető vasútipályaszakaszok díját.
2, A Vasúti Pályakapacitáselosztó KHT-ra nézve növeljük a rendelkezésre állássi rátát 100 kilóméterenként 2 Gépészeti tartalékról 4 gépészeti tartalék mozdonyra!
3, A Vasúti Pályafentartási és Biztosítóberedezés Felügyeleti KHT saját jogkörében dönthessen a biztosítóberendezések ideiglenes rendszerből való kivonásáról, ne kelljen a miniszer engedélye.
4, A Vasúti Pályafentartási és Biztosítóberendezés Felügyeleti KHT ne dönthessen viszont a biztosítóberendezések típusainak meghatározásáról és azok alkalmazási helyéről.
5, A Vasúti Pályafentartási és Biztosítóberendezés Felügyeleti KHT szüntesse meg a Kertoi, Faduri,és Zenoi telephelyét, hiszen ezeken a területeken nincsen aktív személyszállítási forgalom, ezért a telephelyen fentartása nem indokolt.
6. A Vasúti Pályafentartási és Biztosítóberendezés Felügyeleti KHT-ra nézve javaslom szigorítani azt a szabályozást, hogy a vasúti pályák vizsgálatát eddíg fővasútvonalon hetente 1 szer gépi ellenőrzéssel, egyéb gerinchálózati funkciót ellátó vasútvonalon hetente 2 szer 1 gépi és 1 humán, Mellékvonalakon Hetente 1 szer humán. Ezen kívánok változtatni a következő képpen: Fővonalakon hetente 3 szor gépi, egyén gerinchálózati kunkciót ellátó vasútvonalon hetente 3 szor 2 gépi és egy humán, Mellékvonalakon hetente 2 szer 2 humán és havonta 1 gépi.
7. A Vasúti Pályafentartási és Biztosítóberendezés Felügyeleti KHT-ra nézva a mostani telephelyenként 2 gépi pályavizsgálójárművet emeljük fel 4 -re.
Magyarázatok:
1, Ezzel azt kívánom elérni, hogy ha az országba új magánvasút jönne létre, akkor nem egyenként a Pályakapacitáselosztó területére kéne külön-külön más-más díjat fizetni, hanem a közlekedési miniszter az egész országra szabná ki a díjfizetés mértékét, egyszerűbb és jobb mint a jelenlegi szabályozás.
2,A Rendelkezésre állási ráta a 20 évvel ezelötti ezt a képviselőtársaim is tudják, ezért javasoltam a 4 mozdonyra való emelést, ugyanis a gyorsvasút beindulásával ha nincsen elég tartalék mozdony a gyorsvasút befullad és a szerelvények megállnak, ha viszont áramkimaradás van és egy 100km-es szakaszon 3 vonat állt meg ami nem ritka akkor csak 2 vonatot tudunk vonatni a 3. pedig akadályozza a forgalmat!
3,Eddíg ehez az engedyélyzéshez a közlekedési minisztérium engedéyle kellett ami hosszas várokazások árán született csak meg, ezért javaslom hogy saját jögkört adjuk ezen témában a Vasúti Pályafentartási és Biztosítóberedezés Felügyeleti KHT-nak.
4,Ez azért fontos, mert a miniszer honnan tudná, hogy az adott szakaszra milyen biztosítóberendezés illetve az adott állomásra milyen biztosítóberendezés ideális!
5,Ezeknek a telephelyeknek a működését nem indokolja semmi a telephelyeken jelenleg is csupán 3-4 ember dolgozik, és egész nap nem csinálnak semmit!
6,A sűrűbb ellenérzéssel elkerülhetjük, hogy egy esetleges pályában keletkezett hiba súlyos balesetet okozzon!
7, Ez az előző indítványhoz kapcsolódik, ha megnöveljük az ellenőrzések számát megkell növelni a berenezések számát is!
Kérem a törvényjavaslat elfogadását |
Széll Endre törvényjavaslatot nyújt be a képviselői jutatásokkal kapcsolatban
Mivel ismét olyan eset fordult elő Madeniában, ami az állampolgárok idegeit borzolja ezért javaslom, hogy az a képviselő, Miniszter, aki
- nem vesz részt a Parlamenti munkában
- nem jlezte szabadságolását
Az ne vehesse fel a képviselői, miniszteri jutattásait.
Továbbá
a képviselők a költségeikkel csak is kizárólag számla ellenében tudjanak elszámolni és csak indokolt költségekkel.
Széll Endre
PP-SZ-SZLB |
Kelemen Gyula törvényjavaslatot nyújt be a vasutasképzés és vasúti közlekedés szabályozására.
T/2060/274-es számon
1, Mozdonyvezető csak 25 évnél idősebb közlekedési szakon végzett férfi lehet.
2,Forgalmi szolgálattevő csak 20 évét betöltött Madeniai állampolgár lehet, aki az F1,F1,F10-es vizsgán minimum 92%-ot teljesítette.
3,Egyéb forgalmi dolgozó csak a 20 évét betöltött Madeniai állampolgár lehet, aki az F1-es vizsgán minimum a 92%-ot teljesítette.
4, Javaslom, hogy abban az esetben ha a biztosítóberendezés nem működik, a vonat hívójelzés mellet se haladhasson be az állomásra, ebből a szabályozásból az utóbbi időben 3 baleset is történt, az ország különböző pontjain.
5,Javaslom, hogy a mozdonyvezető csak egyértelmű két különböző jelzésképet adó berendezés vagy jelzés észlelése esetén indulhasson el. Ebből még nem történt hála istennek baleset, de a fiatalon képpzett mozdonyvezetők gyakran elfelejtik figyelembe venni az enyhébb szabályozást is!
6, Javaslom, hogy a Földalatti Gyorsvasút sebességét emeljük meg 450 km/h-ről 600 Km/h-ra hiszen a pálya megbízható és engedi ezt a sebességet is, így a menetidő 3-5%-kkal csökkenhet!
Kérem javaslataim elfogadását, ezen javaslatok hasznosak és fejlődést biztosítanak a vasúti tömegközlekedés számára! |
Hegedűs Döme törvényjavaslatot nyújt be melynek címe:
Közúti biztonságunkért
A kötelező vezetési óraszám kis mértékű növelésével szeretnénk tenni a biztonságunkért. A segédmotor kötelező óraszámát 10-ről 12-őre, az A1-et és az A korlátotozottat 17-ről 20-ra, az A jelzésűt 28-ról 31-re, míg a személygépkocsi órszámát tehát a B jelzésűt 30-ról 35-re emelném. |
Tisztelt Házelnök Úr!
Természetesen nem kértem semmiféle büntetést. Elfogadom az elnézést. Köszönöm.
Hegedűs Döme |
|