A közszolgáltató vonánnal, tárgyalva, a kistelepülésekről a kerülei központokba minimum 8pár autóbusz közlekedne, a kistelepülésekről NAtari városba minimum napi 3 autóbusz közlekedne. A kerületi központokból Natariba napi minimum 12 autóbusz közlekedne! A Közszolgáltatási szerződés nem jár költséggel!!!
Kérem a javaslat elfogadását!
Széll Endre BVSZ-MSZDP (Kelemen Gyula közlekedési szakértő szakvéleménye alapján)
3.
Natari régió
80 mT munkahelyek biztosítására, plusz beruházásra. Natari városban egy kerékpárgyárat létesítsünk. Neve Nataribike. Legyen saját kerékpárgyárunk és ez legyen Natari dicsősége.
Ez a javaslat értelmébena régió egy 20 millió takával működő alapot hozna létre, amelyhez Önkormányzatok és magán személyek egyként pályázhatnának, amennyiben ingatlanjaikat valamilyen kár érné.
De az állam nem volnulhat ki minden tevékenységi körből, ilyen például a Vasútbiztonság, az érmeverés és a pénznyomtatás, az egészségügyi szabályozórendszer, az energiaellátásirendszer, ám a többi rendszer gondnélkül privatizálható, ám a szabályozó és korlátozó rednszereket nem célszerű eladni. ugyanis az energiapiacon nincsen verseny jelenleg, vagy ha tud 3-4 olyan céget amely ezzel foglalkozik hazánkba örömmel hallgatom, ám a Villamosipari rendszerirányítást szintén nem lehet eladni! hiszen a villanyoszlopok és a rendszer az államé! de az erőművek már privatizálhatók, de ez már nem idetartozik :) Majd megvitatjuk a parlamentbe!
Természetesen, és erről már több tárgyalás is zajlott a kormánypártban és a köztársasági elnök úrral is.
Madéniában jelenleg túlfoglalkoztatottság van, és ebben nagyon nagy szerepe van az államnak. Ezért a magánbefektetők nem jutnak képzett munkaerőhöz, az állam pedig egyre több és több munkahelyet kénytelen eltartani, ami nagyon rossz szerkezetet jelent.
Az állami beruházások visszafogásával a magánbefektetők meg fognak jelenni a piacon, és több munkahelyet fognak teremteni mint ma. A liberális gazdaságpolitika ezt jelenti.
Az állami támogatásokat az önhibájukon kívül munka nélkül maradtaknak, valamint a piacra lépő cégeknek fogjuk adni, a beruházási forrásokat pedig infrastruktúrális beruházásokra fordítjuk, ezért támogat pártunk minden közlekedésfejlesztéssel kapcsolatos, indokolható beruházást.
Ha nincs az államnak cége, akkor hol foglalkoztatja a 2 millió állami alkalmazottat?? Tessék csak megnézni a foglalkoztatottság menüpontot!
Másrészt! Ha nem hozunk létre új vállalatokat akkor hogy nőhet a foglalkoztatottság? Akor mibe ruházzunk be? Ha van ötlete akkor ne fogja vissza magát!
Az államnak és a régiónak szerintem nincs szüksége vállalatok alapítására, ezért azt javaslom, hogy az első javaslatot az LP, illetve a kormánypártok ne szavazzák meg.